REGULAMIN PARKIETON ŚLĄSK 2025

1) Event odbywa się 31.05.2025 r. miejsce: Hala Widowiskowo-Sportowa Międzynarodowe Centrum Kongresowe „SPODEK” al. Wojciecha Korfantego 35 40-005 KATOWICE

2) Organizator turnieju nie ponosi odpowiedzialności z tytułu następstw nieszczęśliwych wypadków, podczas jakiegokolwiek etapu zawodów tańca i informuje, iż nie zapewnia jakiegokolwiek ubezpieczenia na życie, zdrowotnego lub od odpowiedzialności cywilnej z tytułu choroby, wypadku, odniesienia obrażeń, poniesienia śmierci lub poniesienia jakichkolwiek strat bądź szkód, jakie mogą wystąpić w związku z obecnością i/lub uczestnictwem w turnieju tańca.

3) Zapisy przyjmowane są przez formularz zgłoszeniowy: https://forms.gle/7vunXRjzK4dmpET39 lub mailowo na parkieton@funfabryka.pl do 21 maja 2025.

4) Wstęp na turniej jest płatny. Uczestnik turnieju zobowiązany jest do zapisu i opłacenia opłaty startowej w wysokości 60zł za jedną kategorię, 50zł za drugą i kolejną do 28.02.2025r. Osoby zapisane po 28.02.2025 muszą opłacić opłatę startową w wysokości 70zł za jedną kategorię, 60zł za drugą i kolejną kategorię do 10.05.2025r. Po 10.05.2025 do 23.05.2025 jedna kategoria wynosi 80zł, a druga i kolejna 70zł.

5) Organizator nie zwraca zapłaconej opłaty startowej. W przypadku, gdy opłata startowa została zapłacona, a uczestnik chce zrezygnować z udziału w turnieju, może “oddać” swoje miejsce innej osobie zgłaszając to na maila parkieton@funfabryka.pl

6) Bilety na widownię można zakupić przez aplikację sprzedażową. Jeśli pula biletów nie zostanie wyprzedana, będzie można kupić bilety na widownię przed wejściem na event.

7) Każda osoba będąca na evencie (uczestnik turnieju, widz, trener, opiekun) zobowiązany jest do noszenia na nadgarstku opaski wstępu wydanej przed wejściem na event. Bez założonej opaski na nadgarstek osoba może zostać wyproszona z turnieju.

8) Każdy zespół powinien posiadać odpowiednią liczbę opiekunów (na 15 osób – 1 opiekun).

9) Organizator nie odpowiada za rzeczy pozostawione i zagubione na terenie obiektu “SPODEK”.

10) Opiekunowie formacji tanecznych są zobowiązani do dopilnowania, aby ich grupa utrzymywała porządek w przestrzeniach wspólnych (szatnie, strefy odpoczynku, przestrzeń wspólna itp.). W przypadku pozostawienia nadmiernego nieporządku organizatorzy mają prawo wezwać grupę do natychmiastowego uprzątnięcia zajmowanego miejsca. Jeśli grupa odmówi lub nie doprowadzi miejsca do stanu wyjściowego, organizatorzy mogą obciążyć jej opiekuna kosztami dodatkowego sprzątania poprzez wystawienie faktury.

11) Każdy uczestnik turnieju posiada legitymację szkolną lub inny dokument tożsamości.

12) Organizator zastrzega sobie możliwość sprawdzenia dokumentu tożsamości w celu weryfikacji wieku uczestnika.

13) O przynależności do kategorii wiekowej decyduje rok urodzenia uczestnika, a nie data urodzenia.

14) Zasady:

KATEGORIE SOLO (HIP-HOP I DANCEHALL)

Eliminacje: Prezentacja do muzyki organizatora po 2-4 osób (w zależności od ilości zgłoszeń). Czas każdej prezentacji: do 1 minuty.

Później:

ĆWIERĆFINAŁ – prezentacja po 3 osoby do 1 minuty

PÓŁFINAŁ – prezentacja po 2 osoby do 1 minuty

FINAŁ – prezentacja pojedynczo po 1 minuty

Finał: Prezentacja solowa do muzyki organizatora oraz prezentacja wspólna wszystkich finalistów. Czas każdej prezentacji: do 1 minuty.

KATEGORIA SOLO DEBIUT

Osoby startujące w tej kategorii to tancerze, którzy rozpoczęli swoją przygodę z tańcem nie wcześniej niż we wrześniu 2024 roku.

Eliminacje: Prezentacja do muzyki organizatora po 2-4 osób (w zależności od ilości zgłoszeń). Czas każdej prezentacji: do 45 sekund.

Później:

ĆWIERĆFINAŁ – prezentacja po 3 osoby do 1 minuty

PÓŁFINAŁ – prezentacja po 2 osoby do 1 minuty

FINAŁ – prezentacja pojedynczo po 1 minuty

Finał: Prezentacja solowa do muzyki organizatora oraz prezentacja wspólna wszystkich finalistów. Czas każdej prezentacji: do 1 minuty.

KATEGORIE DUETY

Eliminacje: Prezentacja do muzyki organizatora po 2 duety. Czas każdej prezentacji: do 1 minuty.

ĆWIERĆFINAŁ – przy zgłoszeniu 25 lub więcej duetów.

PÓŁFINAŁ – przy zgłoszeniu 10-14 duetów.

FINAŁ – 6 duetów.

Finał: Prezentacja do muzyki organizatora. Czas każdej prezentacji: do 1 minuty.

KATEGORIE GRUPY

Prezentacja do muzyki własnej do 3 minut. Z prezentacji jury wyłania 1-6 miejsca.

KATEGORIE GRUPY DEBIUT

W kategoriach DEBIUT dozwolone są wszystkie style.

Musi to być pierwszy występ grupy w danym składzie i pierwsza prezentacja choreografii.

Co najmniej połowę grupy muszą stanowić osoby początkujące, które rozpoczęły swoją przygodę z tańcem nie wcześniej niż we wrześniu 2024 roku.

W razie wątpliwości co do stażu tancerzy organizatorzy mają prawo do uzyskania informacji od instruktora oraz rodzica. W przypadku nieprzestrzegania regulaminu organizator ma prawo obniżyć ocenę danej grupie.

15) Rekwizyty – używanie rekwizytów dozwolone jest w każdej kategorii tańca, ale w taki sposób, aby po występnie żaden rekwizyt nie został na parkiecie (parkiet musi być czysty). Kategorycznie zabrania się użycia ognia, materiałów pirotechnicznych, broni oraz alkoholu.

16) Organizator zastrzega sobie prawo dyskwalifikacji zawodnika lub zawodników w przypadku ich niestosownego zachowania w stosunku do tancerzy, sędziów, przedstawicieli, organizatora lub nieprzestrzegania niniejszego regulaminu.

17) Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu (łączenia kategorii w poszczególnych konkurencjach bądź całkowitego odwołania danej kategorii, możliwość przeniesienia formacji do innej kategorii wiekowej w wyjątkowych przypadkach) oraz zmiany ramowego programu w przypadku małej lub zbyt dużej frekwencji bez konsekwencji zwrotu opłaty startowej.

18) Zawody oceniać będą sędziowie zaproszeni przez organizatora. Skład sędziowski oraz jego decyzje są niepodważalne. Kwalifikacje, półfinały, finały będą oceniane przez jury w składzie 3 sędziów.

19) Muzykę należy przesłać do 21.05.2025 r. na maila parkieton@funfabryka.pl. Organizator zastrzega sobie możliwość dyskwalifikacji grupy w przypadku niedotrzymania terminu przesłania muzyki bez możliwości zwrotu opłaty startowej. Przekroczenie czasu prezentacji określonego w regulaminie może spowodować obniżenie oceny lub dyskwalifikację prezentacji (przypadki szczególne należy zgłaszać do organizatorów). To trener jest odpowiedzialny za dopilnowanie, aby plik muzyczny trwał tyle czasu, ile jest wymagane w zasadach poszczególnych kategorii.

20) W całym obiekcie obowiązuje bezwzględny zakaz palenia. Na terenie obiektu “SPODEK” obowiązuje regulamin obiektu.

21) Turniej będzie rejestrowany przez kamery i fotografów. Uczestnicy, biorąc udział w turnieju, wyrażają tym samym zgodę na rozpowszechnianie ich wizerunków utrwalonych w materiałach filmowych, audio i fotografiach, także w materiałach reklamowych organizatora turnieju oraz oficjalnych partnerów imprezy i zrzekają się wszelkich roszczeń w tym zakresie.

22) Organizator zastrzega sobie prawo do wykonania dokumentacji filmowej i fotograficznej turnieju i opublikowania jej w mediach. Oficjalna fotorelacja będzie udostępniania na Facebooku, zdjęcia będą automatycznie skompresowane (zmniejszony rozmiar). Jeśli uczestnik będzie potrzebował zdjęcia w pełnym formacie (wydruki, grafiki, ulotki), będzie ono do uzyskania w ciągu 3 miesięcy od daty zakończenia turnieju w cenie 35zł za zdjęcie.

23) Regulamin jest regulaminem wewnętrznym turnieju. Wszystkie kwestie sporne lub nieujęte w regulaminie rozstrzyga Sędzia Główny w porozumieniu z organizatorem.

24) Interpretacja regulaminu należy do organizatora.

25) Zgłoszenie się na turniej przez wiadomość e-mail, lub wykupienie biletu wstępu lub obecność na zawodach świadczy o akceptacji powyższego regulaminu.

26) Na terenie obiektu “SPODEK” należy stosować się do poleceń organizatorów oraz ochrony.

27)Organizator nie zapewnia szatni, oddaje do dyspozycji dostępne mu pomieszczenia.